lördag 26 oktober 2013

Skriva, läsa, prata, tenta - repetera

Vi sa att vi skulle bli bättre men blev om möjligt ännu sämre. Förlåt.

Jag är faktiskt sugen på att blogga och har jättemycket att berätta för er. Bilder från Berlin, texter om studentlivet, tankar och funderingar.
Men jag orkar inte, hinner inte. Det är jättekul och intressant att plugga men just nu längtar jag bara till sommaren då jag förhoppningsvis får andas ut mer än två dagar i sträck.
Jag är ovan med att få ihop skola, kör, träning, vänner här, vänner där, pojkvän, familj, krönikeskrivande (!!), festligheter och ändå ha tid till att bara vara. Tid till att vara kreativ: fota, pyssla, måla, inreda. Tid till att skriva här.
Det var längesedan jag hade så här mycket att göra. Det är absolut ingen orimlig arbetsbörda, jag är bara inte van. Jag måste få lite mer tid till att anpassa mig, men så fort jag hinner lovar jag att titta in här.

Hoppas ni har en fin höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar