lördag 17 augusti 2013

Det var en kväll i juni...

Förutom Paris har vi faktiskt varit ute på en hel del andra äventyr denna sommar. Jag tror vi får ta lite i taget.

När Marcus kom hem i slutet på maj hade vi några lediga veckor innan allvaret (läs sommarjobb och -kurser) drog igång. Då var vi ju ivriga att träffa alla som varit iväg och pluggat och jobbat och allt annat som gjort att vi inte setts på ett tag. Innan alla avslutat skolan låg vi på soffan i två veckor och bara njöt av att kunna kramas på riktigt och inte över Skype. Sen började festligheterna!



























I början på juni var det en stor dag, Marcus syster tog nämligen ett stort kliv in i vuxenlivet. Studenten!!!! Vi var ungefär lika peppade som hon och hade taggat i veckor. 

Marcus var redo!

Det var så himla mycket folk utanför skolan. Jag försökte ta en bild när hon sprang ut, men det gick sådär. 

Men sen så!


Vi gick hem och åt mat, drack champagne, spelade och sjöng. Väldigt fin dag.

Dagen efter satte vi oss på tåget och åkte ned mot Göteborg. Det var dags för Håkan! 
Först satte vi oss i Slottsskogen.






























Jag hade bara min gamla telefon, så det blev inte så mycket bilder. Men det var så himla fantastiskt och underbart och bra på alla sätt. Ett av mina absolut bästa konsertminnen hittills.






























Vi var så tagna av konserten att vi bestämde oss för att inte gå vidare när den var slut, istället åkte vi till Hisingen och sov sött innan vi tog bussen hem på söndagen.
Och det var den helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar