onsdag 3 april 2013

På plats.

Och så var jag äntligen här. Efter månader av väntan, längtan och planering så har jag till slut landat i San Francisco. Resan startade egentligen redan i söndags, då jag checkade in på Clarion Hotel Arlanda. Vill härmed deklarera att jag från och med nu alltid ska bo på hotell innan en resa, snacka om att addera guldkant på tillvaron. Som om inte fyra veckor i USA räcker liksom.

Efter att ha tagit mig igenom pärsen 2 + 11 timmars flygresa ensam landade jag i ett soldränkt och sommarvarmt San Francisco. Och helt plötsligt stod han där. Världens finaste person som jag inte träffat på 76 dagar. Hur det var att träffas igen? Underligare än jag trodde. Får man verkligen vara såhär nära någon? Det var ovant men väldigt, väldigt fint såklart.

Hej våren.


























Hej älskling.


























Hej Golden Gate.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar