måndag 8 april 2013

Vad är det för dag idag?

Idag är det den 8:e april, vilket betyder att för exakt 22 år skedde något storslaget. En händelse som kom att förändra världen för alltid. Efter den dagen blev livet aldrig någonsin som förr igen.

Äh, nu kanske jag överdriver en aning, men hur som helst, idag är det min födelsedag! Den tänkte jag fira med en sväng förbi utomhusgymmet i Marinan, shopping runt Union Square och genom att bara njuta av vädret. Det ska nämligen bli varmt à la svensk sommar här hela veckan.
Tyvärr är Marcus i skolan nästan hela dagen, men ikväll ska vi ut och fira på något sätt i alla fall.

Och här tänkte jag lägga till en bild på mig i yngre år, men tror ni att jag hittade en sådan? Nej då, ni får nöja er med denna. Jag tycker ändå att den är rätt fet, och födelsedagsglittrig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar