söndag 20 januari 2013

Small town living.

Trots att jag är himla avundsjuk på Marcus som får flytta till ett nytt land och upptäcka nya saker, gå på nya gator, träffa nya människor och allt sånt där man gör när man flyttar utomlands är livet i min lilla stad ganska bra också.
Jag jobbar med massor av fina barn och bebisar, tränar skiten ur mig på gymmet, dricker drinkar på Lilla Örebro med Lisa, käkar lördagsmeze med familjen, äter hamburgare med Lisa, firar kusinen och sånt. Har dessutom börjat äta regelbundet och bra (-hamburgarna...), dricka vatten, vara ute i friska luften... Det känns bra nu helt enkelt, så bra det kan vara utan den bästa jag vet. Jag tror att det är därför jag kan vara glad och längta, istället för att vara ledsen och sakna. Känns fint hörrni!


Dessutom är det så här fint här nu och då kan man inte klaga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar