onsdag 23 januari 2013

Vardag

Sedan sist vi hördes har jag lagt ett antal mil bakom mig och under fotsulorna, och lagt på mig ett antal kilo benmuskulatur i brant stadsterräng.
Äter bagel på morgonen och vandrar sedan staden runt till skymning, dricker öl på kvällen. Trivs.

Utsikt från taktet på 866 Post Street, det nya hemma

Besökt mina litterära hjältars hemkvarter. Beat-poeternas egna City Lights i North Beach, kommer nog skriva mer om dem framöver...


Firat 49:ers avancemang till Super Bowl. Har nu ca två veckor på mig att memorera namnen på minst tre spelare, och eventuellt lära mig spelreglerna. GO NINERS, typ



Hängt i hipster/mexicanska Mission, som här i Dolores Park. Åt även burrito, najs.


 Nedan: Hippiester vägg, och Jacob + skateaura.






Provade även Oscars Penny-board, blev såld. Gick och köpte en, skönt att sjukvård är så billig här.
Nedan: Glad och naiv.





Vy från ett kajräcke. Beyond that bridge is Oakland, you must never go there son.


Det var bildbomben jag slängt ihop denna gång! Tveksamt om jag någonsin gör det igen! Tog för fan en timme! Hatar bloggdomäner!

Allt gott vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar