söndag 12 maj 2013

Min sommar.

Ett tag tvivlade jag på om det någonsin skulle bli sommar igen. Men nu verkar det onekligen som att den är på väg, så därför tänkte jag dela med mig av mina planer för den kommande ledigheten. Jag kommer nämligen inte jobba så värst mycket i sommar utan istället ägna tiden åt att göra massor av roliga saker innan skolan (förhoppningsvis) kallar i höst. Om jag får välja så ser min sommar ut så här:

Jag vill, tillsammans herrn och kanske några till, spendera några dagar i stugan i Dalarna. Bara njuta. Och bada, grilla, sola och hälsa på björnarna i skogen.






























Jag vill ta med mig denna galning...


Och åka till Barcelona.


Jag vill hänga på uteserveringar tills solen går ner.


Jag vill utnyttja pojkvännens få lediga dagar och åka på äventyr. Helst någonstans där man kan ha picknick jämt.




























Jag vill hälsa på faster i storstaden. Shoppa, äta gott och kanske ta en tur ut i skärgården.






























Jag spendera kvällarna på terassen med alla jag tycker om. Grilla, dricka vin och bara vara glada att vara tillsammans.






























Och massor av andra härliga saker så klart! Jag tror att detta blir en fantastisk sommar, för det kom jag och Lisa överens om idag när vi åt lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar