söndag 19 maj 2013

Och helt plötsligt var det sommar.

På torsdag kommer Marcus hem för att stanna hela sommaren (!!!) så nu kanske det är läge att visa lite vad jag gjort under de få veckor vi varit ifrån varandra. Det har faktiskt hänt en del roliga grejer.

När jag kom hem hade familjen dukat upp en middag helt i min smak. Ost, chark, frukt, jordgubbar. Himla fint.



























Det var Valborg, så mamma, Erik och jag gick upp till den lokala brasan. Det var många år sedan jag firade in våren där, så det var lite nostalgiskt och mysigt.



Simon fyllde 15 och jag bestämde rosa tema på kalaset.



























Den första någorlunda varma dagen grillade vi uppe i Kilsbergen, men det vet ni ju redan.



























Fem dagar efter Simon fyllde mamma 50. Vi åkte till Sörön och njöt av att våren faktiskt var på väg.
 



























Sen åkte vi till Sjökrogen i Katrinelund. Så vansinnigt god mat, bra service och vackra miljöer.




























Ännu mer födelsedagsfirande! Kusin Mårten hade fyllt 18 och det var ju tvunget att firas! Det gjorde vi med grillat och tårta.


Och det roligaste släktfotot någonsin, vill klippa ut vår familj och rama in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar