söndag 10 februari 2013

Loser baby

I torsdags ägnade jag förmiddagen åt att nervöst uppdatera hashtags i sociala medier på jakt efter besked om mitt och mina kollegors tävlingsbidrag i PrimeLab Creative Awards, en reklamtävling anordnad av PR-byrån Prime tillsammans med Berghs, vunnit eller åtminstone blivit nominerat. De kanske ville veta vems namn som skulle stå på checken och sånt?

Domaren är mutad, bojkott, avgå alla osv. för det blev varken pris eller nominering för vår del.
Oavsett så är jag rätt stolt över vad vårt bidrag, några kanske också är nyfikna på vad det är jag egentligen gör på dagarna?
Reklam behöver nämligen inte alltid handla om att kränga sockerdricka åt mångmiljardföretag som dränerar vattendrag i utvecklingsländer, föredrar anställda med mjölktänder, och introducerade dig för super-size storleken.
Tycker att Prime är en häftig byrå som jobbar med mycket integritet, även om de tydligen är helt omdömeslösa, förhoppningsvis har de huvudet på plats nästa år.

Och ja, den nasala speakerrösten är undertecknande i egen hög person.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar